ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الاثنين، 2 يوليو 2012

قمرى انا - ماهر العطار

قمرى انا - ماهر العطار
كلمات: محمد حمزة | الحان: ابراهيم رأفت


Mp3 Format - CD Quality - 4.5 MB
قمري أنا، عمري أنا، روحي أنا
لسة النهاردة بعرفه
وكأني عارفه من سنة
جاي القمر بطلعته يا قلبي افرح
رشوا النجوم في سكته وف كل مطرح
رشوا الزهور رشوا العطور
دي الدنيا نور ولا أي نور
أنا كنت تايه عنه فين
والسكة بيني وبينه كانت خطوتين
يا نجوم السما يا جيران القمر
علشان الحليوة حبيت السهر
وعيونه يا عيني بحر م الحنان
والكحل ورموشه شطين للأمان
طل القمر نور على بستاني
بالرمش الاسمر اللي سحره ناداني
آه يا هوا آه يا شوق
يا جناح سلام وشايلني فوق
عمري ما اقول أنا لسة وحداني

- 1970 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك