ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الأحد، 7 أكتوبر 2012

على حسب وداد - عبد الحليم حافظ

على حسب وداد - عبد الحليم حافظ
كلمات: صلاح أبو سالم | ألحان: بليغ حمدى

[Concert version] Mp3 Format - CD Quality - 9.60 MB

[Concert version 2] Mp3 Format - CD Quality - 9.33 MB













على حسب وداد قلبي يابوي راح أقول للزين سلامات
ضيعت عليه العمر يابوي ده انا ليا معاه حكايات
على حسب وداد قلبي يابوي
موال الصبر أهو داب من يوم الحب ما غاب
ولا عمري ياليل ياعيني متقرب لينا أحباب
وانا صابر على المقسوم يمكن يرجع لي في يوم
وتكون لي معاه تاني يابوي أيام حلوه وحكايات
على حسب وداد قلبي يابوي
على حسب الريح مايودي مايودي الريح مايودي
وياه أنا ماشي ماشي ماشي ولا بيدي
معرفش ان كنت مروح ولا امتى الهوى حيهدي
واهي دنيا بتلعب بينا يمكن ترجع غناوينا
وتكون لي معاه تاني يابوي ايام حلوه وحكايات
على حسب وداد قلبي يابوي
لا حسلم بالمكتوب ولا حرضى ابات مغلوم
وحقول للدنيا يادنيا انا راجع للمحبوب
ونغني اغاني جديده مليانه حكاوي سعيدي
وحننزل توب الفرحه يابوي واقول يا حبيبي سلامات
على حسب وداد قلبي يابوي

 - 1966 -

هناك تعليق واحد:

ضع تعليق وشاركنا بآرائك