ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

السبت، 22 سبتمبر 2012

مش كتير على قلبى - فايزة أحمد

مش كتير على قلبى - فايزة أحمد
كلمات: عمر بطيشة | ألحان: سيد مكاوى


Mp3 Format - CD Quality - 39 MB






مش كتير
على قلبي يفرح
مش كتير
بعد ما تحير
كتير كتير كتير كتير
مره تبعد مره تجرح
مره تعند او تغير
النهار ده جاي تقول لي
كلمه ياريتها تطول لي
كلمه تحييني تملي
فرحت قلبي وعقلي
يا قلبي صدق فرحتك
وعيش حلاوة دنيتك
بعد اللي كان جالك زمان تفرح بقه
وتعيش معاه رحلة حياة متذوقه
وده مش كتير على قلبي
علمني حبك عمري ما اخاف
مهما ورد على قلبي وشاف
انت الامل في عيوني يا حبيبي
طول ما انا جنبك عمري ما اخاف
ومهما تبعد لا بد مره ترجع لي تاني
لأنه مين ده اللي يقدر يكون مكاني
مين اللي يقدر على حبك مين غيري انا
مين اللي بيحبه قلبك مين مش برضه أنا
مش لما تحتار ترتاح لمين هنا
ولما تختار تضحك لمين تسألني انا
يا قلبي صدق فرحتك
وعيش حلاوة دنيتك
بعد اللي كان جالك زمان تفرح بقه
وتعيش معاه رحلة حياة متذوقه
وده مش كتير على قلبي
يا أحلى حلم في عنيه
أنا اخترتك من الدنيا
حبك عمري امرك امري مهما جرى لي
وانت طريقي حب حقيقي مالي خيالي
غني واضحك انسى جرحك
صالح الأيام تصالحك
ده المل والحب فينا
والهنا والفرح بينا
يا اجمل وعد يا قدم السعد
اللي زمان يا ما طال بعده
خليتني احب واعيش واتحب
واعيش معاك بكره وبعده
والليله ليلة فرحنا
فرحي انا وانت هنا
يا فرحه عيشي مية سنه
ودوري ع اللي زينا
بعد اللي كان جالك زمان تفرح بقه
وتعيش معاه رحلة حياة متذوقه
وده مش كتير على قلبي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك