ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الثلاثاء، 6 نوفمبر 2012

كايدة العزال / ايوة اه - عايدة الشاعر

كايدة العزال / ايوة اه - عايدة الشاعر
كلمات: حسين السيد | الحان: على اسماعيل

Mp3 Format - CD Quality - 3.64 MB



كايده العزال انا من يومى

ايوه اه ايوه اه

كايده العزال انا من يومى

يا بت يا ام التطريحه ايوه اه

يا احلى من الموز ابو ريحه ايوه اه

عليكى حته تسريحه دا انا من يومى

كايده العزال انا من يومى

يا حلوه يا ام التوب الاخضر ايوه اه

والطرحه من شارع الازهر ايوه اه

خليتى ايه لاهل البندر دا انا من يومي

كايده العزال انا من يومى

عليكى خطوه يا نعيمه ايوه اه

لو شافها مخرج فى السيما اايوه اه

يعملك فيلم عليه القيمه دا انا من يومى

كايده العزال انا من يومى

يا حلوه انتى ياسماره ايوه اه

يا كايده جدعان الحاره ايوه اه

بيبعتوا الف اشاره دا انا من يومى

كايده العزال انا من يومى

فيه بس واحد على بالى ايوه اه

غالى ومن يومه غالى ايوه اه

خايفه لاقلبه يكون خالى وانا من يومى

كايده العزال انا من يومى

دكانه ابويا عالشارع ايوه اه

وحبيبى فى الدور الرابع ايوه اه

يطلبنى وانا مش راح امانع وانا من يومي

كايده العزال انا من يومى

 
- 1969 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك