ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الأربعاء، 18 سبتمبر 2013

انا وانت فى الهوى - عبد الغنى السيد

انا وانت فى الهوى - عبد الغنى السيد
كلمات: محمود فهمى | الحان: محمود الشريف

Mp3 Format - High Quality - 5.65 MB








انا وانت فى الهوى ....من صغرنا سوا

والحب مالوش دوا ....ياهوى ..ياهوى

ياهوى ياهوى ... اه ياهوى

انا وانت فى الغرام ....ضيعنا عمرنا

وصبرنا كتير حرام ...نضيع صبرنا

ونفرح العدا ... ياحبيبى ليه كدا

نظره بعين الرضا ...للقلب اللى انكوى

ياهوى ياهوى ... اه ياهوى

انا مهما قسيت عليا ونستنى برضه انا

اللى ماليش قاسيه وماليش عنك غنى

ولعت مهجتى ...ضيعت بهجتى

نستنى فرحتى ...وان كان قلبك غوى

ياهوى ياهوى ... اه ياهوى

انت زهرة حياتى ونعيمى فى دنيتى

ياشبابى ياذكرياتى ياهنايا يافرحتى

ياهنايا يامنى ... يادمع ياضنى

يافرح ياهنا .... يافرح ياهنا

ياهوى ياهوى ... اه ياهوى

 

 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك