ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الثلاثاء، 31 ديسمبر 2013

مرسال الهوى - نجاة الصغيرة

مرسال الهوى - نجاة الصغيرة
كلمات: حسين السيد | ألحان: محمد عبد الوهاب


Mp3 Format - CD Quality - 8.59 MB













يا ليل أنا حبيت يا ليل
وأنا عمري ماحبيت يا ليل
بصيت لقيت الشوق خدني في ساعات شوق
جبنه الوجود من فوق
وعملنا منهم بيت
يا قلبي عيش وارتاح وارتاح
جنة حبيبي براح براح
يا مرسال الهوى روح بلغه مرسالي
مرسالي شوق ومحبه أقوى من الليالي
ليالي والله ما كانت تخطر يوم على بالي
حبيبي حبيبي دمعي في غيابك دوا عيني
ولقانا بيفتح وردى وياسمين
يا لي الجمال والحب
يا لي العذاب الحلو
يا لي الأمل والفكر اللى بيدوبني ليالي
حبيبي يا أحلا فكر بيشغلني في أجمل يوم حياتي
يا أجمل طيف بيحرمني ساعة النوم حبيبي
وهى العين بعد ما شفتك قلت ليه عايزه تنام ليه
هي الأحلام هتوريني أجمل من حبك ايه
يا قلبي عيش وارتاح
جنة حبيبي براح
يا حبيبي يا منور بالحب في حياتي
حياتي لك لوحدك واكتر من حياتي
حبيبي حبيبي دمعي في غيابك دوا عيني
ولقانا بيفتح وردي وياسمين

 - 1969 من اغاني فيلم 7 ايام في الجنة -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك