ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الثلاثاء، 14 أكتوبر 2014

انا واللى بحبه - فريد الأطرش

انا واللى بحبه - فريد الأطرش
كلمات: مأمون الشناوى | ألحان: فريد الأطرش


Mp3 Format - High Quality - 8.95 MB















أنا واللي بحبه
وعاهدته ف حبي
حبيبين في الدنيا عايشين سوى في جنة
دا غرامي ف قلبه
وغرامه في قلبي
ولا حدش يقدر أبداً يفرق بينا
إنت روحي إنت فرحي
إنت نوحي إنت جرحي
آه آه ياحبيبي
نـعــيــم الدنيا في حبك وحبك عندي م الدنيا
وكل دقيقة في قربك تفوت أجمل من التانية
دا الهنا...... إنت
والمنى ....إنت
حتى أنا إنت .. حتى أنا إنت
ما هوش ذنبي ولا ذنبي تفيض بقربنا الأشواق
ما بين قلبي وبين قلبك غرام ما خطرش للعشاق
دا الهنا...... إنت
والمنى ....إنت
حتى أنا إنت .. حتى أنا إنا
 - من أغاني فيلم آخر كذبة 1950 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك