ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الأربعاء، 4 فبراير 2015

اهوى - اسمهان

اهوى - اسمهان
كلمات: مأمون الشناوى | الحان: فريد الاطرش


Mp3 Format - Normal Quality - 4.57 MB














اهوى اهوى انا انا انا اهوى
يا مين يقول لي اهوى
اسقيه بايدي قهوه
انا انا انا اهوى
اهوى القمر يسكرني ضياه واقضي طول الليل وياه
يخلي قلبي فى نشوه والدنيا همس ونجوى
يا مين يقول لي اهوى
اسقيه بايدي قهوه
انا انا انا اهوى
ياللي تبات الليل سهران من ايدي لو تشرب فنجان
راح تلقى فيه السلوى والدنيا تصبح حلوه
يا مين يقول لي اهوى
اسقيه بايدي قهوه
انا انا انا اهوى
ابعد همومك عن روحك ايه تجني منها غير نوحك
والدنيا ايه تسوى وايه تفيد الشكوى
يا مين يقول لي اهوى
اسقيه بايدي قهوه
انا انا انا اهوى

  - من أغانى فيلم غرام وانتقام عام 1944 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك