ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

السبت، 25 مارس 2017

انا وانت لوحدنا - فريد الأطرش

انا وانت لوحدنا - فريد الأطرش
كلمات: مأمون الشناوى | ألحان: فريد الأطرش


Mp3 Format - High Quality - 6.8 MB












انا وانت لوحدنا حسدونا فى حبنا
وياريتهم زيّنا
النســــمة تمر علـيك تنقل لك شوقي اليك
وتقول مكتوب فى عينيك انَّ احنا لبعـضنا
وياريتهم زيّنا
انا عارف انك لي واحــــلف عــلى كــده بعينيَّ
ولا يوم راح تقسى عليّا ده غرامنا فى دمنا
و ياريتهم زيّنا
رح اشيلك جوا عيوني وأغطي عليك بجفوني
وان حتى الكل فاتوني انا راضي بـــحظنا
و ياريتهم زينا
انا وانت نغمة فى غنوة سارحة فى الدنيا الحلوة
دي الدنيا بحالهاما تسوى و لا لحـــظة فى حبـــنا
وياريتهم زينا


- 1954 من أغاني فيلم رسالة غرام  -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك