ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الثلاثاء، 13 فبراير 2018

حيرت قلبى - أم كلثوم

حيرت قلبى - أم كلثوم
كلمات: احمد رامى | ألحان: رياض السنباطى


Mp3 Format - CD Quality - 63.2 MB












حيرت قلبي معاك
حيرت قلبي معاك وأنا بداري واخبي
قل لي أعمل إيه وياك ولا أعمل إيه ويا قلبي
بدي اشكي لك من نار حبي بدي احكي لك ع اللى فى قلبي
وأقولك ع اللى سهرني وأقولك ع اللى بكاني
وأصور لك ضنى روحي وعزة نفسي منعاني
يا قاسي بص فى عيني وشوف إيه أنكتب فيها
دي نظرة شوق وحنيه ودي دمعة بداريها
وده خيال بيين الأجفان فضل معاي الليل كله
سهرني بين فكر وأشجان وفات لي جوه العين ظله
وبين شوقي وحرماني وحيرتي ويا كتماني
بدي اشكي لك من نار حبي
بدي احكي لك ع اللى فى قلبي
وأقول لك على اللى سهرني وأقول لك ع اللى بكاني
وصور لك ضنى روحي وعزة نفسي منعاني
ياما ليالي أنا وخيالي ، افضل أصبر روحي بكلمة يوم قلتها لي
وبات أفكر فى اللى جرى لك واللي جرى لي
وأقول ماشافشي الحيرة على لما با سلم
ولاشافش يوم الشوق فى عيني راح يتكلم
وارجع أسامحك تاني واحن لك والقاني
بدي اشكي لك من نار حبي
بدي احكي لك ع اللى فى قلبي
وأقول لك ع اللى سهرني وأقول لك ع اللى بكاني
وأصور لك ضنى روحي وعزة نفسي ما نعاني
خاصمتك بيني وبين روحي وصالحتك وخاصمتك تاني
وأقول أ بعد يصعب علي روحي تطاوعني ليزيد حرماني
ح افضل أحبك من غير ما أقولك إيه اللى حير افكاري
لحد قلبك ما يوم يدلك على هواي المداري
ولما يرحمني قلبك ويبان لعيني هواك
وتني ع اللى انشغل بك وروحي تسمع نداك
بدي اشكي لك من نار حبي
بدي احكي لك ع اللى فى قلبي
وأقول ع اللى سهرني وأقول لك ع اللى بكاني
وأقول يا قلبي ليه تخبي وليه يا نفس منعاني 

- 1961 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك