ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الثلاثاء، 31 يناير 2012

لو كنت ليا - شادية

لو كنت ليا - شادية
كلمات: عبد الرحيم منصور | الحان وتوزيع: عمار الشريعى

  Mp3 Format - CD Quality - 9.36 MB


إن كنت ليا وانا ليك
على كيفي يا غزالي اتعاجب
شبك الهوى مطروح حواليك
سلم بطرف الحواجب عيني
عيني عليا..
عيني عليا انا خايفة عليك
خايفة من الزمن الغادر
لا يخلى بيا ويلعب بيك
اصله على العشاق قادر
شرياك يا عمري..
شرياك يا عمري وشارية عينيك
لانا عايزه قصر ولا حراير
بحلم ايديا تنام في ايديك
ملهوف عليك قلبي وحاير
ولفين ياعمري..
واخدك لفين مشوار الليل
وانت اللي محتاج لحناني
واقول لروحي الصبر جميل
والفرح ييجي معاك تاني

- 1980 البوم اقوى من الزمن -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك