ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

السبت، 16 مارس 2013

اسمر يا اسمرانى - فايزة احمد وعبد الحليم حافظ

اسمر يا اسمرانى - فايزة احمد وعبد الحليم حافظ
كلمات: إسماعيل الحبروك| الحان: كمال الطويل

اسمر يا اسمرانى - فايزة احمد
كلمات: اسماعيل الحبروك | الحان: كمال الطويل

Mp3 Format - Normal Quality - 3.46 MB


- من أغاني فيلم الوسادة الخالية 1957 -

اسمر يا اسمرانى - عبد الحليم حافظ
كلمات: إسماعيل الحبروك| ألحان: كمال الطويل


[Studio version] Mp3 Format - CD Quality - 6.83 MB

[Concert version] Mp3 Format - High Quality - 15.3 MB
















اسمر يا اسمراني مين أساك عليه
لو ترضى بهواني برضه انت اللى ليا
بتزيد عذابي ليه ويهون شبابي ليه
وتطول غيابك ليه قولي ليه ناسي ليه ليه يا اسمر
يا اسمر قلبي فى نار نار عذابي ونار ظنوني
يا اسمر فكري احتار الشوق ضناني سهر عيوني
والجرح اللى فى قلبي إزاي أدوايه
والدمع اللى فى عيني لإمته أداريه
لا أنا باشكي ولا باحكي بس قولي يا حبيبي اسمر يا اسمراني
قالوا لي الناس هواك حيرة وقلت أحتار عشان خاطرك
تحيرني تسهرني كفاية أخطر على فكرك
وأنا راضي بحرماني وحيرتي ويا أشجاني
دا الحب اللى أنا شفته يوم وياك فرحني ونساني إزاي أنساك
لا أنا باشكي ولا بحكي بس قولي يا حبيبي أسمر يا اسمرانى
أنا شاري هواك يا اسمر بروحي وفرحتي وعمري
وأيام حلوة عشناها راحت وانقضت بدري
ياريت ترجع لياليها وأنا وأنت نعيش فيها
والقلب اللى شغلته سنين بهواك لوعته وضيعته وقلت فداك
لا أنا باشكي ولا بحكي بس قولي يا حبيبي
أسمر يا اسمرانى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك