ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الاثنين، 12 أغسطس 2013

قمر 14 - عايدة الشاعر

قمر 14 - عايدة الشاعر
كلمات: محمد حمزة | الحان: بليغ حمدى

[Studio version] Mp3 Format - CD Quality - 5.37 MB

[Concert version] Mp3 Format - CD Quality - 9.29 MB




أنا اهو انا اهو انا هو قمر 14 اهو
سكر قدامك اهو
وجمالى مش على حد وهوايا ملهوش حد
وعمر ما هتقابل حد , بيحب الحب دهوه
انا انا انا انا انا اهو
شارياك شارياك شارياك
باقيه ع العشره معاك
شارياك شارياك شارياك
وان رحت هنا وهناك
وعمر ما هتقابل حد , بيحب الحب دهوه
انا انا انا انا انا اهو
أنا اهو انا اهو انا هو قمر 14 اهو
سكر قدامك اهو
وجمالى مش على حد وهوايا ملهوش حد
وعمر ما هتقابل حد , بيحب الحب دهوه
انا انا انا انا انا اهو

- 1973 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك