ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

السبت، 30 نوفمبر 2013

يا خبر أبيض - صباح

يا خبر أبيض - صباح
كلمات: حسين السيد | ألحان: فتحى حجازى


Mp3 Format - CD Quality - 9.55 MB


يا خبر ابيض يا خبر ابيض

عيونه سوده و شعره ابيض

والحب كتير و حبايبه كتير

لكن المهم القلب الأبيض

حبيت انا علشان اناوحياة عينيّ …انا قلبي ابيض

يا خبر ابيض

طول عمري يهرب م العيون السود

بيتوهوني ف  دنيا مالها حدود

لكن معرفشي أخينا ده

اول ما شفته حسيت كده

حاجة قالت لي دا هو ده !

والحب كتير و حبايبه كتير

لكن المهم القلب الأبيض

حبيت انا علشان اناوحياة عينيّ …انا قلبي ابيض

يا خبر ابيض

حاولت أهرب قالي خايفة ليه

لقيتني ماشيه بحر جوه عنيه

والموج نزلني ف أول مينا

لقيت أفراح ونور وزينه

قربت خطوة لقيت جنينة

مزروعة ورد وفل ابيض

والحب كتير و حبايبه كتير

لكن المهم القلب الأبيض

حبيت انا علشان اناوحياة عينيّ …انا قلبي ابيض

يا خبر ابيض

الناس ياخواتي بس مالهم

ليه ما يسيبوش الناس في حالهم

بيحبني وبحبه عايزين منا إيه

وشايلني جوه ف قلبه وبيحسدوني عليه

حبيبي قالي لا ما تخافيش

طول ما انتي ف قلبي ما يهمكيش

كلامه يجنن ياخبر ابيض

شربات مدوِّب في عسل ابيض

حتى اما يكدب بحب كذبه أكمنه ابيض

والحب كتير و حبايبه كتير

لكن المهم القلب الأبيض

حبيت انا علشان اناوحياة عينيّ …انا قلبي ابيض

يا خبر ابيض


- 1980 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك