ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الأربعاء، 5 مارس 2014

يا بخت المرتاحين - سعاد محمد

يا بخت المرتاحين - سعاد محمد
كلمات: حسين السيد | ألحان: عز الدين حسنى


Mp3 Format - CD Quality - 8.28 MB



يابخت المرتاحين ..من الحب وعذابة

يابخت المحرومين منة ..وعتااااابة

خدنا اية احنا ياعشاق الليالى خدنا اية

خدنا اية من الحب غير سهر الليالى خدنا اية

ياما كانوا بيلومونى

وكنت اقول دول محرومين

النهاردة اقول ياقلبى هما دول المرتاحين

اةةةةةةةة اةةةةةةةةةةة

يابخت المرتااااحين

اول ماشفتة رسملى الحب صورة صورة امل شفتها بعنية

وسمعت منة كلام عن حب لسة الهنا ماسمعشى علية

جناين ورد مفروشة على سلم حرير

وقصر بعيد لقيت روحى على بابة الكبير

وصحيت على فرحة ياريتها ماكانت قبل الهنا بسنين

خدت الهنا وراحت راحت ..

ياما كانوا بيلومونى وكنت اقول محرومين

النهاردة بقول ياقلبى هما دول المرتاحين

اة اة يابخت المرتاحين

بيسالونى انا لسة بحبك لية لية

وبيقولولى انا لو نسيتك هايجرى اية

اصلهم ماجربوش اصلهم مايعرفوش

هو الللى زيك يتنسى مهما ظلم ولا قسى

وانسى لية انا قبل حبك انا كنت اية

انسى لية كانت حياتى فيها اية

جيت انت غيرت حياتى

وبقيت حبيب كل اهاتى

ياما كانوا بيلومونى وكنت اقول دول محرومين

النهاردة بقول ياقلبى هما دول المرتاحين

اة اة اة يابخت المرتاحين

 


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك