ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

السبت، 14 يونيو 2014

على كفى - فهد بلان

على كفى - فهد بلان
كلمات: محمد حمزة | الحان: بليغ حمدى


Mp3 Format - CD Quality - 5.8 MB





على كفي .. على كفي رسمت صورتك انا

على كفي .. وده حبك دين عليا وانا

وبوفي .. ودي حتى روحي ما تكفي
ياه ياه .. دا انا كنت في غربة ليالي

تايه صعبان عليا حالي

ليه .. ليه

ضعيت العمر يا غالي

كان مال الفرح ومالي

وندهتيني وخدتيني

ودي حتى روحي ما تكفي

على كفي .. على كفي رسمت صورتك انا

على كفي .. وده حبك دين عليا وانا

وبوفي .. ودي حتى روحي ما تكفي

لو قالي البدر رايح اجيبه

ماهو جاري البدر وحبيبه

لو قالي النجمة اقوله حاضر

ما انا زي النجم ليلي ساهر

لو قالي عيوني اقوله اه

ياخدها بس اكون معاه

شاور تلاقيني .. دايماً تلاقيني

ودي حتى روحي ما تكفي

على كفي .. على كفي رسمت صورتك انا

على كفي .. وده حبك دين عليا وانا

وبوفي .. ودي حتى روحي ما تكفي

لو .. دقيت على قلبي قابلك قلبي

بفرحة وشوق وبحب

حتلاقي الفرحة جوا عيوني

مالية عيوني .. لو

دقيت على بابي قول احبابي

روحي وروح القلب

حيقولك اهلاً ويقدملك حتى عيوني

شاور تلاقيني .. دايماً تلاقيني

ودي حتى روحي ما تكفي

على كفي .. على كفي رسمت صورتك انا

على كفي .. وده حبك دين عليا وانا

وبوفي .. ودي حتى روحي ما تكفي

 

- 1971-


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك