ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الأحد، 9 فبراير 2020

افرش منديلك - ماهر العطار

افرش منديلك - ماهر العطار
كلمات: محسن عزت | الحان: ابراهيم رأفت

Mp3 Format - High Quality - 4.24 MB



















افرش منديلك عالرمله وانا الف واجيلك
واقعد واحكيلك عالرمله واسمع مواويلك
عالرمله عالرمله
افرش منديلك وناديلي  وانا رهن اشاره يانواره
بس انت لاغيني ورسيني   ياابو قلب شبكني بسناره
منديل الحب طرف عيني وبكلمه حتقدر تداويني
لو تسأل قلبك وتخليى  ما يكونش فى يوم بينا ستاره
وافرش منديلك عالرمله وانا الف واجيلك عالرمله
زوق منديلك بالترتر وانقش بالحنه على حروفه
وارسم قلبين لونهم يسحريشبكهم سهم في طراطيفه
واديني وخذ منى اشواق    كذاب اللي يقول ده فراق
تفاريح الحب على جبينك لو طلت في مرايه تشوفه
وافرش منديلك عالرمله وانا لف واجيلك عالرمله
الشهد بحاله ومحتاله محتاج لكلامك وطعامته
الشهد بحاله ومحتاله يشهد  لكلامك وطعامته
ولسانك لو قال موالو راح اذوب من رقتة وحلاوته
في عنيك الحب بيتكلم ومعاك القلب قوام سلم
ومعاه سلمت انا سلاحي لجمال مافي زيه ولا شفته
وافرش منديلك عالرمله وانا لف وجيلك عالرمله
وافرش منديلك عالرمله    وانا الف وجيلك عالرمله
واقعد واحكيلك عالرمله واسمع مواويلك عالرمله
عالرمله

- 1970 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك