ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

السبت، 7 أغسطس 2021

كفاية نورك عليا - عبد الحليم حافظ

كفاية نورك عليا - عبد الحليم حافظ
كلمات: مأمون الشناوى | ألحان: كمال الطويل


Mp3 Format - Normal Quality - 5.42 MB






كفاية نورك علي نور لي روحي وقلبي

خلاني شفت بعنيه اللى انكتب لي فى حبي

قريت على ضيك كلام جميل زيك

كفاية نورك علي

ازاي قابلتك وازاي عرفتك وفين وامتى

نسيت زماني ونسيت مكاني وفاكرك أنت

نسيتني همي نسيتني اسمي عملت ايه أنت فى ..

كفاية نورك علي نور لي روحي وقلبي

خلاني شفت بعنيه اللى انكتب لي فى حبي

قريت على ضيك كلام جميل زيك

كفاية نورك علي

ان كان دا حلم دا يبقى جميل

خليني أحلم فيه على طول

بلاش تصحيني وتصحي أوهامي

سيبني يا نور عيني عايش فى أحلامي

والعمر ليلة حلوة وجميلة لقيتها فى الليلة ديه

كفاية نورك علي نور لي روحي وقلبي

خلاني شفت بعنيه اللى انكتب لي فى حبي

قريت على ضيك كلام جميل زيك

كفاية نورك علي

 
 - من أغاني فيلم ليالى الحب 1955 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك