ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الثلاثاء، 1 فبراير 2022

لو كنت يوم انساك - عبد الحليم حافظ

لو كنت يوم انساك - عبد الحليم حافظ
كلمات: مأمون الشناوى | ألحان: محمد الموجى

 Mp3 Format - Normal Quality - 5.89 MB











لو كنت يوم انساك .. ايه افتكر تاني

بالي وخيالي معاك .. وكل وجداني

الحب اللى فى قلبي .. والدمع اللى فى عيني

والنار اللى فى جنبي .. والشوق اللى كاويني

طول بعدك ولا مره فاتوني ...

لو انساك ازاي ينسوني ..

لو كنت يوم انساك .. ايه افتكر تاني

يا فايتني وهان حبي

على قلبك يا حبيبي

بادعيلك من قلبي

ماتشوفش تعذيبي

لا اللى قاسيته كان على بالي

ولا اوهامه جت فى خيالي

لو كنت يوم انساك

ايه افتكر تاني

 
- من أغاني فيلم موعد غرام 1956 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك