ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

السبت، 13 أبريل 2024

بنت عمى / قولوا لابوها - كمال حسنى

بنت عمى / قولوا لابوها - كمال حسنى
كلمات: زين العابدين عبد الله | الحان: محمد فوزى

 Mp3 Format - CD Quality - 4.37 MB
قولوا لابوها انا جي بكرة اخطبها
وانا اولى بيها من جميع خطابها
قولوا لابوها يبقى قلبه عليا
دي بنت عمي واشيلها جوة عينيا
وإن كان عليها انا مالي منها ايديا
وهي راضية تكون لي وابقى نصيبها
قولوا لابوها غرامها ساري في دمي
والود ودي في يوم اناسب عمي
وليه يسيبني لوحدي شايل همي
وانا اللي برضه من الغريب اولى بها
قولوا لابوها انا قلبي ياما يريدها
وانا جاي بكرة لاجل اطلب ايديها
ويوم ما يرضى هايبقى عيدي وعيدها
والفرحة تكمل بعد كتب كتابها
قولوا لابوها انا جي بكرة اخطبها
وانا اولى بيها من جميع خطابها

 - 1962 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك