ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الأحد، 3 يونيو 2012

يا انا يا العوازل - كارم محمود

يا انا يا العوازل - كارم محمود
كلمات: إسماعيل الحبروك | ألحان: محمد الموجى


Mp3 Format - High Quality - 5.39 MB





يا فايتني في حيره مشغول البال
اخترلك خيره يا انا يا العذّال
يا فايتني في حيرة مشغول البال
اختر لك خيرة يا انا يا العذّال
يا انا يا العذّال
يا أنا بأشواقي وأحلامي دايماً حواليك
وبخوفي عليك من أيامي وبغيرتي عليك
يا تروح بجمالك انت وعذالك
يا تروح بجمالك ياخدوك عذالك
وارتاح م الغيرة وده عاد وده قال
اخترلك خيرة يا انا يا العذّال
يا انا يا العذّال
يا أنا بأوهامي وبظنوني وحنيني إليك
والشوق السهران في عيوني يسهر في عينيك
يا تروح بجمالك انت وعذالك
يا تروح بجمالك ياخدوك عذالك
وارتاح م الغيرة وده عاد وده قال
اخترلك خيرة يا انا يا العذّال
يا انا يا العذّال

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك