ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الأربعاء، 4 يوليو 2012

فرحانة وخايفة / انا حبيتك الاول - محمد فوزى وليلى مراد

فرحانة وخايفة / انا حبيتك الاول - محمد فوزى وليلى مراد
كلمات: مأمون الشناوى | الحان: محمد فوزى


Mp3 Format - High Quality - 3.2 MB


فرحانه وخايفه الفرحه تزيد و تزيد مقدرش عليها 
الدنيا جميلة وحلوة طول منا وانت حبايب فيها
انا خايفه من الايام لا تفرق بينا وتكسر قلبى
مش ممكن انسى هواكى ولا اقدر احول عنك حبى
انا حبيتك مالاول
لا انا حبيتك الاول
لا انا قابلا
لا انا قابلا
وحياه حبى
اسألى قلبى
دنا دنا دنا دنا بحبك
انا كنت بحبك طول عمرى
وانا برضه بحبك من صغرى
وانا شفتك وعرفتك دغرى
وانا صورتك مرسومه فى قلبى
انا قبل ما اشوفك كنت حزينه وحبك جه فرحنى
وانا لما لقيتك سهم عنيكى صاب قلبى وجرحنى
احلف لك انى اخلص لك واحفظ عهدك طول ايامى طول ايامى
واحلف لك عمرى عمرى ما اخونك ولا انساكى ولا فى احلامى
انا حبيتك مالاول
لا انا حبيتك الاول
لا انا قابلا
لا انا قابلا
وحياه حبى
دنا دنا دنا دنا بحبك 

- اغانى فيلم "المجنونة" 1949 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك