ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الأربعاء، 15 أغسطس 2012

أنا بعشق البحر - نجاة الصغيرة

أنا بعشق البحر - نجاة الصغيرة
كلمات: عبد الرحيم منصور | ألحان: هانى شنودة


Mp3 Format - CD Quality - 4.60 MB







  
 أنا بعشق البحر    زيك يا حبيبى حنون
وساعات زيك مجنون    ومهاجر ومسافر
وساعات زيك حيران    وساعات زيك زعلان
وساعات مليان بالصبر   أنا بعشق البحر

أنا بعشق السما      علشان زيك مسامحة
مزروعة نجوم وفرحة      وحبيبة وغريبة
وعلشان زيك بعيدة      وساعات زيك قريبة
أنا بعشق السما بعيون متنغمة

أنا بعشق الطريق     لأنه فيه لقانا
وفرحنا وشقانا      وأصحابنا وشبابنا
وفيه ضحكت دموعنا     وفيه بكيت شموعنا
وضاع فيه الصديق      أنا بعشق الطريق

أنا بعشق البحر وبعشق السما وبعشق الطريق
لأنهم حياة .. وأنتى يا حبيبتى .. أنتا كل الحياة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك