ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الخميس، 23 أغسطس 2012

القلب معاك / ثانية بثانية - شادية

القلب معاك / ثانية بثانية - شادية
كلمات: فتحى قورة | ألحان: منير مراد


Mp3 Format - CD Quality - 4.94 MB









القلب معاك ثانية بثانية لو حتى تروح اخر الدنيا
فرحته معاك اول فرحة واشتاق وحياتك للتانية انا قلبى معاك انا قلبى معاك
ده انا قلبى معاك لو حتى تروح اخر الدنيا
انا هبعت روحى تهيم حواليك على البعد علشان تفتنلى عليك
بتكلم مين وتبص لمين فى غيابى ومين حليت فى عنيك
اياك اياك لابقى مخصماك انا قلبى معاك
انا قلبى معاك لو حتى تروح اخر الدنيا
هبعتلك كل دقيقة سلام من ساعة ما اصحى لحد ما انام
وهقضى اليوم من بعد اليوم على فات كام يوم وفاضلك كام
بس اوعى تغيب يا اعز حبيب انا قلبى معاك انا قلبى معاك
ده انا قلبى معاك انا قلبى معاك لو حتى تروح اخر الدنيا
العين بتقولى راح اعمل ايه وانا لسة معاه واشتقت اليه
والقلب خلاص بيقولى خلاص من بكرة خلاص انا ملك ايديه
اياك تنساه وتزيدله اساه انا قلبى معاك انا قلبى معاك ده انا قلبى معاك
لو حتى تروح اخر الدنيا
 
- من اغانى فيلم الهاربة 1958 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك