ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الخميس، 11 أكتوبر 2012

انا اللى تنسانى - فايزة احمد

انا اللى تنسانى - فايزة احمد
كلمات: احمد شفيق كامل | الحان: كمال الطويل

Mp3 Format - High Quality - 11.2 MB

أنا إللي تنساني أنا وأنا إللي تسلاني أنا

ده أنا إللي مشغول بك وأحب نار حبك

ياقلبك الجاني

أنا إللي يتنسي حبي وتبقى إنتا إللي ناسيني

أنا إللي ينجرح قلبي بهجرك وإنتا نورعيني

أنا الحب إللي راح تندم عليه لو راح ربيع عمره

دانا القلب إللي راح تحلم بعطفه لو يغيب فجره

وتنسى إزاي وتقسى إزاي وتظلم مين وتحرم مين

أنا إللي تنساني

أنا إللي تنطفي شموعي في ليل حبك بهجر سنين

أنا إللي يرخصه دموعي على إيديك دول أعز ايدين

أنا الدمع إللي عاش غالي ويغلى لما يرخصلك

أنا الشمع إللي بيحلالي لهيبي بس أنورلك

وتنسى إزاي وتقسى إزاي وتظلم مين وتحرم مين

أنا إللي تنساني

أنا إللي ينظلم عمري وتخسر في الهوى جروحي

وتبقى إنتا نديم فكري يانايم عن عذاب روحي

دانا العمر إللي يتمنى يطول بالهنا عمرك

وانا الفكر إللي ماتهنى ولا ريحتو في هجرك

وتنسى إزاي وتقسى إزاي وتظلم مين وتحرم مين


- 1956 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك