ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الثلاثاء، 9 أكتوبر 2012

احبك احبك - شادية

احبك احبك - شادية
كلمات: صالح جودت | ألحان: محمد عبد الوهاب

Mp3 Format - High Quality - 4.8 MB



احبك احبك واضحى لحبك اعز الحبايب
وعمرى ما اكابر واقول وانت حاضر واقول وانت غايب
احبك احبك انا انا انا احبك
انا اجعل شبابى لحبك هدية
وتطلب حياتى اقولك شويه
واقدم فؤادى وروحى وعنيا واهلى وحبايبى يهونو عليا
وارضى بغرامك اكون الضحية مادام ابقى جنبك وساكنة فى قلبك
حكايتى فى غرامك دى كانت حكاية
قريت بين عيونك من الحب آيه وشفت فى حنانك جمال البداية
وخايفة ياروحى تكون دي النهاية وتخلف ظنونى فى اخر الرواية
واقولك ياقلبك فى بعدك وقربك
دى كلمة احبك تخفف آلامى يافرحة عينيا وسر ابتسامى
اذا كنت بحلم بنشوة غرامى متقساش عليا وسيبنى فى منامى
اغمض واشوفك تنور ظلامى واقبلك واعاتبك واغني في حبك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك