ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الأحد، 28 أكتوبر 2012

حبى انا - كمال حسنى

حبى انا - كمال حسنى
كلمات: مأمون الشناوى | الحان: محمد الموجى

Mp3 Format - CQuality - 5.47 MB


حبي انا .. حبي انا
لو قسموه وفرقوه
بين القلوب مليون سنة
ما يبقى فيه الا حبيب يهوى حبيب
ولا تلقى غير ود وهنا
شوف قد ايه .. شوف
اااه حبي أنا
حرف من اسمك في كلمة يزيد حنيني
لمحة من نورك في نجمة تهني عيني
همسة من نشوة عبيرك بتناديني
في كل همسة وفي كل لمحة
لروحي بهجة والقلب فرحة
شوف قد ايه .. شوف
اااه حبي أنا
كان فين ربيع الحياة
اللي جمعني عليك
والعمر كان فين هناه
من قبل ما اشوف عينيك
وقلبي في الدنيا تاه
لاقى الآمان بين ايديك
من يومها قلبي
بيحب حب ما خطرش ابداً
على اي قلب
شوف قد ايه .. شوف
اااه حبي أنا

- 1956 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك