ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الثلاثاء، 4 يوليو 2017

انا وحبيبى - شادية ومنير مراد

انا وحبيبى - شادية ومنير مراد
كلمات: فتحى قورة | ألحان: منير مراد


Mp3 Format - Normal Quality - 4.25 MB


شادية _انا وحبيبي ماحدش قدي
ودنيا دي علي قده و قدي
كل اللي فيها انا و حبيبي
نتهي بيها انا وحبيبي
و اشوفه فين حبيبي
واجيبه منين حبيبي

منير_انا وحبيبي ان غاب عن عيني
لا يهدا بالي ولا تنام عيني
ونسمة تجري ما بينه و بيني
والفكر يبقي يجيب ويدي
واشوفه فين حبيبي
واجيبه منين حبيبي

شادية_انا وحبيبي العين والنيني
وكل خوفي لا ياخذه مني
ان شفته جنبي اعيش متهني
ان غاب دموعي تسيل علي خدي
واشوفه فين حبيبي
واجيبه منين حبيبي
انا وحبيبي ماحدش قدي

منير_انا وحبيبي في هناء وسرور
واليوم في بعده سنين وشهور
لوحتي بيبني وبينه بحور
ما يهمنيش البحر واعدي
واشوفه فين حبيبي
واجيبه منين حبيبي
انا وحبيبي ماحدش قدي

شادية_انا وحبيبي القلب بروحين
في جسم واحد مش جسدين
وازاي بيقولو علينا اثنين
د اللي بنده له بيسمع ردي
وشوفه فين حبيبي
واجيبه منين حبيبي

انا وحبيبي ماحدش قدي


- من أغاني فيلم انا وحبيبي 1953 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك