ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الاثنين، 3 يوليو 2017

انت اللى كنت بدور عليك - فريد الأطرش

انت اللى كنت بدور عليك - فريد الأطرش
كلمات: مأمون الشناوى | ألحان: فريد الأطرش


Mp3 Format - Normal Quality - 5.61 MB









انت اللي كنت بدور عليك .. وانت اللي قلبي هداني اليك
انا كنت فين وغرامك فين .. سألت قلبي ودل عليك
والقلب يعشق قبل العين .. والقلب والعين ملك اديك
حبك خلاني شيء تاني من اول يوم
نور حياتي وصحاني من عز النوم
انت اللي كنت بدور عليك .. وانت اللي قلبي هداني اليك
ازاي يا قلبي يميل ليا .. والحب يسعد ايامك
ده مستحيل يرضى عليا .. يا قلبي فوق من اوهامك
حيران بين همي والامي واروح على فين
بين حظي وحبي وايامي الاقيها منين
وانت اللي كنت بدور عليك .. وانت اللي قلبي هداني اليك

- 1954 من أغاني فيلم رسالة غرام  -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك