ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الأربعاء، 5 يوليو 2017

انت وانا اتنين سوا - ليلى مراد

انت وانا اتنين سوا - ليلى مراد
كلمات: حسين السيد | ألحان: رياض السنباطى


Mp3 Format - Normal Quality - 3.28 MB



انت وانا اتنين سوا طايرين كدة ويا الهوا
انت وانا مع بعضنا ما اسألش رايحين فين
وإن غبنا ساعة أو سنة حتفوت في غمضة عين
ده العمر كله يوم هنا يتهنوا بيه قلبين
واللي قالولي اوعي الهوى بيخوفوني م الهوى
آه ع الهوى واحنا سوا طايرين كدة ويا الهوا
***
أنا وردة نايمة وفتحت لما قابلني هواك
صحيت عيوني وصبحت ع الدنيا في بدء لقاك
نسمة غرامك فرحت قلبي واسيني معاك
دي الوردة يحيها الهوا ليه يحرموها م الهوا
آه ع الهوى واحنا سوا طايرين كدة ويا الهوا

- من اغاني فيلم بنت الأكابر 1953 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك