ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الأحد، 21 يونيو 2020

بمبى - سعاد حسنى

بمبى - سعاد حسنى
كلمات: صلاح جاهين | ألحان: كمال الطويل


Mp3 Format - CD Quality - 6.55 MB


بمبى بمبى بمبى بمبى

الحياه بقى لونها بمبى وانا

جنبك وانت جنبى وانا جنبك ياحبيبى

ياحبيبى وانت جنبى

ده الحياه بقى لونها بمبى بمبى بمبى

شفت شفت شفت سحر الحب

عامل فيه إيه رعشة حلوة حلوة

زى ماتكون سمفونية

حتى قلبى اتجن وبيرقص باليه

بقى ده اسمه كلام ياهوه

بشويش علية الحياة بقى لونها بمبى

بمبى بمبى بمبى

كنت بهرب قال واقولك قال واقولك

اه ولا خدتنى بالقوة وريتنى ياروحى السعادة

أشكرك ياحبيبى عندك ألف حق

ده الهوا والعشق مالناش فيه إرادة

كل مادا ندوب زيادة لما نبقى ملايكة بمبى

لما نبقى ملايكة بمبى بمبى بمبى بمبى

الحياة بقى لونها بمبى وا نا جنبك ياحبيبى

وياحبيبى وانت جنبى الحياة بقى لونها بمبى

بمبى بمبى بمبى

بيت صغنن فوق جزيرة لوحدنا والعنب طالع

وريحة البحر هلة

حلم ولا حقيقة الايام عندنا المهم نكون سوا

وكله على الله سقفة ونغمض ويلا

نلقى حتى الضلمة بمبى

الحياة بقى لونها بمبى بمبى بمبى

الحياه بقى لونها بمبى وانا جنبك وانت جنبى

وانا جنبك ياحبيبى ياحبيبى وانت جنبى

الحياة بقى لونها بمبى بمبى بمبى


 - من أغاني فيلم اميرة حبى انا 1974 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك