ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الخميس، 27 مايو 2021

انا لك على طول - عبد الحليم حافظ

انا لك على طول - عبد الحليم حافظ
كلمات: مأمون الشناوى | ألحان: محمد عبد الوهاب

 Mp3 Format - CD Quality - 6.40 MB







أنا لك على طول خليك ليا
خد عين مني وطـــل عليا
وخد الاتنين واســأل فيا
من أول يوم راح مني النوم

إبعت لي سلام قول أي كلام
مــن قلبك أو مـن ورا قلبك
إبعت لي سلام قول أي كلام
مــن قلبك أو مـن ورا قلبك
مش يبقى حرام أسهر وتنام
وتفوتني أقاســي نار حبك
أقاســي نار حبك
أنا لك على طول خليك ليا
خد عين مني وطـــل عليا
وخد الاتنين واسأل فيا
من أول يوم راح مني النوم

أنا لك على طول خليك ليا
خد عين مني وطـل عليا
وخد الاتنين واسـأل فيا
من أول يوم راح مني النوم

النيل والليل والشوق والميل
بعتوا لى وجيت أسال عنك
اشتقت إليك وحشتني عينيك
مش عارف أهرب فين منك

أنا لك على طول خليك ليا
خد عين مني وطــل عليا
وخد الاتنين واســأل فيا
من أول يوم راح مني النوم


- من اغاني فيلم ايام وليالى 1955 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك