ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

السبت، 20 يوليو 2024

بحبك حب اكبر - شادية

بحبك حب اكبر - شادية
كلمات: عبد الوهاب محمد | الحان: محمد على سليمان

 Mp3 Format - CD Quality - 11.2 MB
بحبك حب أكبر من حب القلب وأكتر من حب الروح كمان
بحبك حب أغلى من كل الحب وأعلى أعلى منه بزمان
بحبك حب أكبر بس انت مش مقدر كل ده معرفش ليه
مستكتر اني أحبك بالشكل ده ولا ايه
هو أنا لو مش بحبك… وبدوب في حب حبك
كنت أتعب روحي ليه…وأعذب نفسي ليه…
وأقولك حتى ليه…بحبك..آه بحبك
بحبك
هواك يا حب عمري…ماليش إرادة فيه
أمره مش تحت أمري…ده فوق اخلاصي ليه
برضى على انه قدري…مهما اتعذبت فيه…
واللي مكتوب علينا …في الدنيا بنلاقيه
بحبك مهما حبك كان هو المستحيل
وان كنت عايز لحبي دليل …آدي الدليل
هو أنا لو مش بحبك…وبدوب في حب حبك
كنت أتعب روحي ليه…وأعذب نفسي ليه…
وأقولك حتى ليه…بحبك..آه بحبك
بحبك
حبيبي هواك في قلبي هواك في قلبي أكبر من الكلام
والحزن يبان في دمعة بتصور الآلام
والفرح يبان سعادة بتنور الابتسام
لكن الحب اللي فيا …مهما بيبان عليا… ما يصور اللي بيا
أنا….أنا حبي ليك يا حبي ملاني نار ونور
هو أنا لو مش بحبك…وبدوب في حب حبك
كنت أتعب روحي ليه…وأعذب نفسي ليه…
وأقولك حتى ليه…بحبك..آه بحبك
بحبك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك