ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

السبت، 10 مارس 2012

لو كان بأمرى - محرم فؤاد

لو كان بأمرى - محرم فؤاد
كلمات: عاطف النمر | ألحان: محرم فؤاد


Mp3 Format - CD Quality - 6.27 MB






لو كان الامر امرى
لو كان فى شئ بيدى
كنت اقدر اشتريلك
جزيرة ويخت فضى
كنت احلم اد حلمك
واقول شبيك لامرك
وافرش فى السكة عمرى
واجيب م البدر شمسك
لو كان الامر امرى
لو كان فى شئ بيدى
كنت اقدر اشتريلك
جزيرة ويخت فضى

ده انا زيك فقير
لا انا ساحر ولا امير
بعيش اليوم بيومه
قليل او كتير
لو كان الامر امرى
لو كان فى شئ بيدى
كنت اقدر اشتريلك
جزيرة ويخت فضى
تعدى مهما تعدى
تجبنى تجبنى ولا تودى
كفاية كفاية انى بحبك
والحب كتير بيدى
لو كان الامر امرى
لو كان فى شئ بيدى
كنت اقدر اشتريلك
جزيرة ويخت فضى


- 1981 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك