ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الثلاثاء، 6 مارس 2012

حبيتك وبحبك - محمد عبد المطلب

حبيتك وبحبك - محمد عبد المطلب
كلمات: محمود فهمى إبراهيم | ألحان: عزت الجاهلى


Mp3 Format - High Quality - 12 MB




حبيتك وبحبك وححبك على طول

موش خاين ونسيتك زي إنت مابتقول ..

حبيتك وبحبك وححبك على طول

حبيتك وبحبك وححبك طول عمري

اصفالي من قلبك سلمت إليك امري

وحياتك وعيونك مافي غيرك على بالي

كوني انسى او اخونك دا مايخطر بخيالي

انا ليلي احلم بك .. ونهاري بيك مشغول ..

انا ليلي احلم بك .. ونهاري بيك مشغول ..

حبيتك وبحبك وححبك على طول

موش خاين ونسيتك زي إنت مابتقول ..

حبيتك وبحبك وححبك على طول

حبيتك وبحبك وححب اللى يحبك

ولاحيأس من بعدك ولا اشبع من قربك

انا راضي بأسايى .. وهنايى برضاك

من قلك يا منايا .. اني فى يوم انساك

انا عيني اللى تجاوبك .. وتصارحك وتقول ..

حبيتك وبحبك وححبك على طول

موش خاين ونسيتك زي إنت مابتقول ..

حبيتك وبحبك وححبك على طول 
حبيتك من قلبي وبروحي ووجداني

كان وعدي ومتخبي فى زمانك وزماني

والحلم اللى فى بالي انا عشت فى دنياه

وحعيشبو طوالي ولا افكر فى سواه

انا بين قلبي وقلبك ياحبيب قلبي رسول

حبيتك وبحبك وححبك على طول

موش خاين ونسيتك زي إنت مابتقول ..

حبيتك وبحبك وححبك على طول


- 1957 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك