ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

السبت، 19 أكتوبر 2019

لو سلمتك قلبى - كمال حسنى وشادية

لو سلمتك قلبى - كمال حسنى وشادية
كلمات: محمد على احمد | الحان: منير مراد


Mp3 Format - Normal Quality - 5.65 MB




لو سلمتك قلبي واديتلك مفتاحه
رح تقدر على حبي ودموعه وافراحه
لو تقدر على حبي
انا اوهبلك قلبي
من قبل ما تشغلني وأسهر ويا جراحي
راح تقدر تشاركني اشجاني وافراحي
توهب قلبك ليا
وتخاف منه عليا
فكر قبلا شوية
بعدين رد عليا
لو سلمتك قلبي واديتلك مفتاحه
راح تقدر على حبي ودموعه وافراحه
لو تقدر على حبي
انا اوهبلك قلبي
شادية:
رح تقدر تصفالي وتحافظ على ودي
وافضل وحدي الغالي ولا قبلي ولا بعدي
قوللي حتوفي وعودي
وتجيني فى مواعيدي
فكر قبلا شوية
بعدين رد عليا
لو سلمتك قلبي
واديتلك مفتاحه
رح تقدر على حبي ودموعه وافراحه
لو تقدر على حبي
انا اوهبلك قلبي
كمال حسني:
رح تحلف بهوايا وتفكر طول وقتك
زي ما كنت معايا اول مرة عرفتك
قبل ما تعلن حبك
جرب واسأل قلبك
فكر قبلا شوية
بعدين رد عليا
لو سلمتك قلبي واديتلك مفتاحه
رح تقدر على حبي ودموعه وافراحه
لو تقدر على حبي
انا اوهبلك قلبي

- من أغاني فيلم ربيع الحب عام 1956 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك