ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الاثنين، 21 أكتوبر 2019

من غير لقا - ميادة الحناوى

من غير لقا - ميادة الحناوى
كلمات: عمر بطيشة | الحان: صلاح الشرنوبى | توزيع موسيقى: طارق عاكف

Mp3 Format - CD Quality - 5.62 MB





حتى ولو من غير لقا من غير لقا
في الذكريات متشوقة متشوقة
حتى ولو من غير لقا من غير لقا
في الذكريات متشوقة متشوقة
وانا حبي ليك مش ذكريات
ولا هوه حب قديم و فات
وانا حبي ليك مش ذكريات
ولا هوه حب قديم و فات
دا هوه دا العمر الوحيد
وانا بعيشه من جديد
دا هوه دا العمر الوحيد
وانا بعيشه من جديد
انا بعيشه من جديد
حتى ولو من غير لقا
حتى ولو من غير لقا من غير لقا
في الذكريات متشوقة متشوقة
عمري الوحيد يا حبيبي يا عمري الوحيد
عمري الجميل عمري النبيل عمري السعيد
عمري الوحيد يا حبيبي يا عمري الوحيد
عمري الجميل عمري النبيل عمري السعيد
نسمة تفوت منك يادوب تملى القلوب
تترد تاني الروح و نرجع من جديد
عمري الوحيد يا حبيبي يا عمري الوحيد
عمري الجميل عمري النبيل عمري السعيد
نسمة تفوت منك يادوب تملى القلوب
تترد تاني الروح و نرجع من جديد
دنا حبي ليك مش ذكريات
ولا هوه حب قديم و فات
انا حبي ليك مش ذكريات
ولا هوه حب قديم و فات
دا هوه دا العمر الوحيد
وانا بعيشه من جديد
دا هوه دا العمر الوحيد
وانا بعيشه من جديد
انا بعيشه من جديد
حتى ولو من غير لقا
حتى ولو من غير لقا من غير لقا
في الذكريات متشوقة متشوقة
 يقابلني مين ومين من العاشقين
بعدك كتير عدو على مر السنين
يقابلني مين ومين من العاشقين
بعدك كتير عدو على مر السنين
همه هنا بس انت اقرب لي بهواك
وهوه مين اقرب لي منك قولي مين
يقابلني مين ومين من العاشقين
بعدك كتير عدو على مر السنين
همه هنا بس انت اقرب لي بهواك
وهوه مين اقرب لي منك قولي مين
دنا حبي ليك مش ذكريات
ولا هوه حب قديم و فات
انا حبي ليك مش ذكريات
ولا هوه حب قديم و فات
دا هوه دا العمر الوحيد
وانا بعيشه من جديد
دا هوه دا العمر الوحيد
وانا بعيشه من جديد
انا بعيشه من جديد
حتى ولو من غير لقا
حتى ولو من غير لقا من غير لقا
في الذكريات متشوقة متشوقة

- البوم "يا شوق" 1996 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك