ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الاثنين، 28 أكتوبر 2019

حلفنى - عبد الحليم حافظ

حلفنى - عبد الحليم حافظ
كلمات: مأمون الشناوى | ألحان: كمال الطويل

 Mp3 Format - CD Quality - 5.62 MB
















حلفني بأي يمين
اهواك مهما تكون مين
انا من غيرك مسكين
هيمان حيران .. مشغول البال وحزين
حلفني ..
يا حبيبي آدي حالي شرحته
يا طبيبي آدي كل جروحي
هنيت لي قلبي وفرّحته
وبرّدك ردّيت لي روحي
وبكلمة منك بقيت نصيبي
وعرفت إنك حبي وحبيبي
وانا من غيرك مسكين
هيمان حيران .. مشغول البال وحزين
حلفني ..
ودّعتك وأنا أهون ليّ
تفارقني روحي ولا أسيبك
بان حبّك وسألت عليّ
أتاريني يا حبيبي حبيبك
وبكلمة منك بقيت نصيبي
وعرفت إنك حبي وحبيبي
انا من غيرك مسكين
هيمان حيران .. مشغول البال وحزين
حلفني ..
يا شاغلني ليل ويّا نهار
وحياتك يا أعزّ حبيب
أتهنى ويّاك فى النار
ولوحدي فى الجنة غريب
وبكلمة منك بقيت نصيبي
وعرفت إنك حبي وحبيبي
انا من غيرك مسكين
هيمان حيران .. مشغول البال وحزين
حلفني

 - من أغاني فيلم ليالى الحب 1955 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك