ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الاثنين، 21 أكتوبر 2019

بفكر فى اللى ناسينى - محمد عبد الوهاب

بفكر فى اللى ناسينى - محمد عبد الوهاب
كلمات: حسين السيد | ألحان: محمد عبد الوهاب


Mp3 Format - CD Quality - 12.8 MB
 4shared  | MediaFire 

[Oud version] Mp3 Format - High Quality - 18.7 MB
 MediaFire 
























بفكر فى اللى ناسينى
وبنسى اللى فاكرنى
وبهرب من اللى شارينى
وادور عاللى بايعنى
وادور ليه على جرحي وصاحب الجرح مش فاكر
واقول يا عيني ليه تبكي مدام الليل ملوش اخر
عذاب الجرح يحرمني من الدنيا اللى انا فيها
وطول الليل يرجعني لدنيا كنت ناسيها
اهجر حبايبي وخلاني وانسى قلوب عايشة عشاني
وروح أدور على ماضي كان لي فيهم حب زمان
اشرب لوحدي كاس فاضي دايما بفكر فيه مليان
وافكر فى اللى ناسيني وبنسى اللى فاكرني
وبهرب من اللى شاريني وادور عاللي بايعني
اهجر حبايبي وخلاني وانسى قلوب عايشة عشاني
وروح أدور على ماضي كان لي فيهم حب زمان
اشرب لوحدي كاس فاضي دايما بفكر فيه مليان
حبيب القلب يا ناسيني يا فاكر قلبي بعذابك
لو انساك فى يوم تلاقيني نسيت الشوق على بابك
بحبَّك يا قاسي واحب انشغالي فى حبك وعهدك على القلب غالي
وياما الليالي عذابها شكالي وانت اللى عندي حبيب الليالي
صعبان عليَّ اللى نسيته لما قاسيت الي قاسيته ويَّا اللى هاجرني
اتاري ذنب اللي جفيته عايش في ظلم اللي هويته وبيخلصه مني
مظلوم لكن المقسوم مقسوم مكتوب لي أحب اللى ضناني
لا جفاه نسَّاني هواه ولا تاه حبي من فكر اللى هواني
بافكَّر فى اللى ناسيني ..

- 1957 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك