ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الجمعة، 7 يونيو 2024

اه لو عرفت المخبى - ليلى مراد

اه لو عرفت المخبى - ليلى مراد
كلمات: مأمون الشناوى | الحان: محمد عبد الوهاب

 Mp3 Format - Normal Quality - 6.50 MB

آه لو عرفت المخبي و اللي انكتب لك في دنياك
ماكانشي طاوعني قلبي اودعك و لا روحشي معاك
انا لو بإيدي الزمان اطويه ليوم السفر
ما كان جرى لي اللي كان و لا قلبي كان انكسر
و روح معاك يا حبيبي
و يكون نصيبك نصيبي
و لا عذابي و نحيبي
لنا و لا نت القدر هو اللي فرق بنا بعد ابتسامة غدر
و بقيت في نار بعد جنة
هو اللي اخلف وعدك هو
هو اللي دبل وردك هو
و ازاي اعيش انا بعدك و ودعك و لا روحشي معاك
آه و الحياه كلها قالت معاي
حبيبي قوم قول لها ايه اللي بعد الحياه
روحي دموعي تناديك
تعالى و لا انا جيك
يا للي امل عمري فيك
و ازاي اعيش انا بعدك و ودعك و لا روحشي معاك

- اغانى فيلم "الحياة الحب" 1954 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك