ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

السبت، 1 يونيو 2024

ان كنت ناسى افكرك - هدى سلطان

ان كنت ناسى افكرك - هدى سلطان
كلمات: محمد على احمد | الحان: رياض السنباطى


Mp3 Format - Normal Quality - 5.50 MB



إن كنت ناسي افكرك
ياما كان غرامي بيحيرك
وكان بعادي بيحيرك
وإن كنت ناسي افكرك
فى القلب صنت الحب الغالي
والذكريات والعهد الخالي
ايام ما كنت حبيبى وكنت أحبك
وكنت راضي نصيبي من عطف قلبك
وكان غرامي بيسهرك
وكان بعادي بيحيرك
افكرك بالليل وشجونك
واحلفلك على الشوق وعيونك
وفرحتك وانت بتحكي قصة هوايا
ولوعتك وانت بتشكي من نار آسايا
وكان غرامي بيسهرك
وكان بعادي بيحيرك
بدلت ودك ليه بالقسية
وكنت زمان بتخاف عليا
اعيش معاك في غرامي وارضى المقدر
من فرحتي وأوهامى وأحلم وأفكر
ياما كان غرامى بيسهرك
وكان بعادي بيحيرك
وإن كنت ناسي افكرك

- اغانى فيلم "جعلونى مجرما" 1954 -

هناك تعليقان (2):

  1. أرجوكم أغنية عشاق المحاسن يابا للفنانه هدى سلطان

    ردحذف
    الردود
    1. للاسف الاغنية غير متاحة حالياً .. بمجرد تسجيلها سننشرها على الفور.. وتشرفنا بتعليقاتك

      حذف

ضع تعليق وشاركنا بآرائك