ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الجمعة، 1 نوفمبر 2019

انا مغرمة - ميادة الحناوى

انا مغرمة - ميادة الحناوى
كلمات: صلاح فايز | ألحان: صلاح الشرنوبى | توزيع: طارق عاكف

Mp3 Format - CD Quality - 13.5 MB



انا مغرمة بيك انا مغرمة

انا روحي فيك متيمة

وحاحبك اكتر واكتر

وحاحبك اكتر ما اقدر

ده غرامي ليك تصور معلمني الغنى

انا مغرمة وروحي متيمة
ياللي بشوف فيك الضحى

وليالية المفرحة

واماني باجنحة جيالة مقربة

ونسمة في الهوا راسمه قلبين سوا

يا ريت يبقى شعورك

على نفس المستوى

وانا حبك اكتر واكتر

وحاحبك اكتر ما اقدر

ده غرامي ليك تصور

معلمني الغنى

انا مغرمة وروحي متيمة

يعجبني فيك اوي

حاجات كتير اوي

يعني مثلا كده

لا تبص كده ولا كده

وتغير من ده وده

ورقيق لكن اوي

في عينيك بحر الوفا

وايديك حضن الدفا

وروحي معاك يا روحي

طايرة ومهفهفة

انا بشوف فيك الضحى

وليالية المفرحة

واماني باجنحة جيالي مقربة

ونسمة في الهوا

راسمه قلبين سوا

يا ريت يبقى شعورك

على نفس المستوى

وانا حبك اكتر واكتر

وحاحبك اكتر ما اقدر

ده غرامي ليك تصور معلمني الغنا

انا مغرمة وروحي متيمة

- 1998 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك