ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الأحد، 17 نوفمبر 2019

جرالك ايه - عبد العزيز محمود

جرالك ايه - عبد العزيز محمود
كلمات: حسين السيد | الحان: عبد العزيز محمود


Mp3 Format - CD Quality - 5.70 MB

قلبي يا قلبي جرالك إيه
مالك مش على بعضك ليه
جرالك ايه .. قلبي يا قلبي جرالك إيه
كنت عامل لي تقيل وشديد
تكوي قلوب وتفوت مواعيد
تهوى الصبح وتنسى الضهر
وقبل المغرب حب جديد
شفت عيون حلوين إيه يعني
ياما صادفت كتير حلوين
عملم فيك دول ايه فهمني
فيهم ايه غير التانيين
قول فهمني جرالك ايه
مالك مش على بعضك ليه
كنت بالوم على قلبي العاشق
الغرقان في دموع العين
واللي النوم مجافيه وعيونه
قاعدة تعد نجوم الليل
كل ده واكتر منه حصل لي
وحصل امتى وحصل ازاي
رايح تاني بشاور عقلي
وطول الليل كده رايح جاي
قول فهمني جرالك ايه
مالك مش على بعضك ليه
بقى من كلمة بقى من نظرة
بقى من ضحكة تبات سهران
تكونشي يا قلبي وانا مش عارف
ناقصك قلب وروح وحنان
آدي القلب الغالي أهو جنبك
إوعى يا قلبي تغلى عليه
وآدي الروح الحلوة اهي عندك
عايز اكتر من كده ايه
إهدا وقولي جرى لك ايه
مالك مش على بعضك ليه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك