ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الأربعاء، 6 نوفمبر 2019

فى يوم فى شهر فى سنة - عبد الحليم حافظ

فى يوم فى شهر فى سنة - عبد الحليم حافظ
كلمات: مرسى جميل عزيز | الحان: كمال الطويل


[Studio version] Mp3 Format - CD Quality - 8.23 MB


[Concert version] Mp3 Format - Normal Quality - 13.6 MB 

    




































فى يوم فى شهر فى سنة .. تهدى الجراح وتنام
وعمر جرحي أنا.. أطول من الايام
وداع يا دنيا الهنا .. وداع يا حب يا أحلام
دا عمر جرحي أنا ..أطول من الايام
حبيبي شايفك وأنت بعيد..وأنا فى طريق السهد وحيد
وكل خطوة فى بعدك ليل..وشوق وذكرى وجرح جديد
حبيبي شايفك..بروحي شايفك
بقلبي شايفك.. بحبي شايفك
شايف سلامك ايديك ..كلامك ضحكة شفايفك
شايفك وليل الفراق..ع البعد فارد جناحه
على جريح مشتاق ..يعرف نهاية جراحه
فى يوم فى شهر فى سنة
كنت أتمنى يطول العمر .. واعيش حواليك
ولاشوف عمري دمعة ..حزينة تملى عينيك
لو كان بأيدي كنت افضل جنبك .. وأجيب لعمري الف عمر وأحبك
يا فرحة كانت ماليه عينيه..واستكترتها الدنيا عليه
يا حبيبي راح اللى راح ..وفرقتنا الليالي
ومهما أداري الجراح.. حتعرف اللى جرالي
فى يوم فى شهر فى سنة

- من أغانى فيلم حكاية حب 1959 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك