ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الأربعاء، 6 نوفمبر 2019

يا روح قلبى - شادية

يا روح قلبى - شادية
كلمات: عبد الوهاب محمد | ألحان: إبراهيم رأفت


Mp3 Format - High Quality - 11.1 MB
















أنا وقلبي يا روح قلبي حياتنا ليك
وقد الحب والعشرة عشمنا فيك
ومهما أنسى ما بنساشي
من الماضي ولا ثانية
ودي لغيرك ما اقولهاشي
يا أغلى عندي من الدنيا
تعالى نجدد الذكرى
عالى نعيش سوا لبكرة
ليلي يا عيني عالهوا .. واللي جرالي
دوا الهوا برضه الهوا .. مين فين خالي
اسعدني يوم .. وصالحني فيه .. تحيي آمالي
ده أنا قلبي فاض .. من اللي بيه .. بعدك يا غالي
انا وقلبي يا روح قلبي حياتنا ليك
يا روح قلبي
لو تهون الروح عليا
كان غرامي بيك يهون
لما تقول بنسى عينيا
كان نسيك قلبي الحنون
ده كل مادا بشتاق اليك
وللسعاده ما بين ايديك
بكل نظره .. بكل لمحه
أنا شفت فيهم فرح وبيت
يا ريت أشوفهم .. يا ريت أعيشهم
في القرب تاني .. يا ريت يا ريت
ليلي يا عيني عالهوا .. واللي جرالي
دوا الهوا برضه الهوا .. مين فين خالي
اسعدني يوم .. وصالحني فيه .. تحيي آمالي
ده أنا قلبي فاض .. من اللي بيه .. بعدك يا غالي
انا وقلبي يا روح قلبي حياتنا ليك
يا روح قلبي
مش بعيده .. مش بعيدة
نرجع أكتر من زمان
نبقى أحلى .. نبقى أغلى
بالموده والحنان
نبتدي صفحه جديدة
ويا أحلامنا السعيدة
وتحن عليا .. وأراعيك بعينيا
وتنور ليا .. أجمل لياليا
بكل نظره .. بكل لمحه
أنا شفت فيهم فرح وبيت
يا ريت أشوفهم .. يا ريت أعيشهم
في القرب تاني .. يا ريت يا ريت
ليلي يا عيني عالهوا .. واللي جرالي
دوا الهوا برضه الهوا .. مين فين خالي
اسعدني يوم .. وصالحني فيه .. تحيي آمالي
ده أنا قلبي فاض .. من اللي بيه .. بعدك يا غالي
انا وقلبي يا روح قلبي حياتنا ليك
يا روح قلبي

- 1975 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك