ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الأحد، 25 مارس 2012

سأل في - نجاة الصغيرة

سأل في - نجاة الصغيرة
كلمات: سيد مرسى | ألحان: بليغ حمدى


Mp3 Format - CD Quality - 5.39 MB








من بعد غيبة سأل فييّ
قال غصب عني يا عينيّ
طول البعاد مش بايدييّ سامحيني
سلم عليي لما قابلني وسلم عليّ
ولدي ياولدي سلم عليّ

قلت السنين بعدوك عني
وقلوب هناك خطفوك مني
قال لي وربي اللي خلقني..
شاريكِ

وحلف لي بليالي الغربة
انو ماكان له هناك صحبة
وان الحياة من غيري صعبة
ده حبيبي

قلت وحشت هنا أهلك
ياما سهرنا بننده لك
اوعى تفارق على مهلك
حبيبي

قال لي عطشت لمواويلي
ورجعت أشرب من نيلي
قومي يا سمرا وغني لي
مواويلي

قال لي وجودك و يـّايا
نسـّاني تعبي و شقايا
ما انت طبيبي و دوايا
اشفيني

كل الكلام اللي بحبه
قاله لي وأنا قاعدة جنبه
ريحني الله يريـّح قلبه
ده حبيبي
سلم علي لما قابلني وسلم علي


- 1978 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك