ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الاثنين، 21 مايو 2012

أطلبى وأتمنى - محمد جمال وطروب

أطلبى وأتمنى - محمد جمال وطروب
كلمات: إمام الصفطاوى | ألحان: محمد جمال


Mp3 Format - High Quality - 4.46 MB
 
 
 

اطلبى و اتمنى و على استنى وعدى للميه و كمان شوية مليت, مليت
مليت مواعيدك و لا مرة نسيتها , يا ما جيت متأخر و الساعة فى ايدك ايش كان لزمتها
,
باين بتاخر , بتاخر و لا انت بتنسى , لو انسى يفتكرك قلبى ,
و لا انت عشان بعت بتأسى , مش ممكن مش ممكن
امال ايه ذنبى ايه ذنبى ؟ لومك وكلامك وكلامك بيزيد تعذيبى ,
معلش انا اسفه انا اسفه برضه انت حبيبى ,
اطلب و اتمنى و على استنى عد للميه و كمان شوية مليت, مليت ..
مليت و دلالك ما اعرف ايه بعده و لو ان جمالك شيىء زاد عن حده , شيىء زاد عن حده ,
ايه معنى كلامك يا عنيه , ما انا قلبى ما هينش عليه ,
فهمنى ايه الى جرى لك , لعذايه رميتوا بايديه
ظالم و كلامك و كلامك بيزيد اناتى , معلش انا اسف انا اسف برضه انتى حياتى ,,
اطلبى و اتمنى و على استنى وعدى للميه و كمان شوية مليت, مليت ,,
اطلب و اتمنى و على استنى عد للميه و كمان شوية مليت, مليت

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك