ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الثلاثاء، 15 مايو 2012

انا وانت - محرم فؤاد

انا وانت وبس - محرم فؤاد
كلمات: مرسى جميل عزيز | ألحان: محمد محسن


 Mp3 Format - CD Quality - 2.73 MB






انا وانت وبس يا حلاوتنا .. انا وانت وبس
انا وانت ولاحد تالتنا .. انا وانت وبس
نفرح فرحين.. و نعيش عمرين
ولا تخلص ابدا شمعتنا
انا وانت وبس يا حلاوتنا .. يا حلاوتنا

انا وانت وبس الهوي خدنا
ووعدنا قريب يسعدنا
جمعنا الشوق وسرح بينا

ومشينا مشينا وبعدنا
نفرح فرحين ونعيش عمرين
ولاتخلص ابدا شمعتنا
انا وانت وبس يا حلاوتنا يا حلاوتنا

هانعيش العمر لبعضينا
نشبك ايامنا وليالينا
وتقولي واقولك ياحبيبي
وانا وانت وبس لوحدينا
نفرح فرحين ونعيش عمرين
ولاتخلص ابدا شمعتنا
انا وانت وبس يا حلاوتنا يا حلاوتنا

وخياة الحب اللي جمعنا
من بعد البعد ما لوعنا
لو تم اللي في بالي وبالك
الدنيا بحالها ماهتساعنا
نفرح فرحين ونعيش عمرين
ولاتخلص ابدا شمعتنا
انا وانت وبس يا حلاوتنا يا حلاوتنا



 - من أغاني فيلم ولدت من جديد 1965 -

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك