ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الثلاثاء، 15 مايو 2012

ابدا يا حبيبى - عايدة الشاعر

ابدا يا حبيبى - عايدة الشاعر
كلمات: صلاح جاهين | الحان: جمال سلامة


Mp3 Format - CD Quality - 6.82 MB

أبدا يا حبيبي أنا أبدا
أنا حبك مقدرش أنساه
إزاي أنسى عيونك مثلا
ده انا قلبي خفيف وانا عارفاه
يا حبيبي… يا حبيبي
أنا بحلم بيك ليلاتي وبتحلم بيا ليلاتي
ما تيلا بقى يا حياتي خليني أعيش وياك
اديتك قلبي هدية يا حبيب روحي وعينيا
أوعى تقسى عليا أحسن أزعل وياك
يا حبيبي أبدا أبدا يا حبيبي
هتزوقلك يا روحي انت لوحدك يا روحي
لو يتحقق منايا ونشرب الشربات
الورد اللي حوالينا والشمع اللي ف إيدينا
معناه إننا يا روحي هنعيش في تبات ونبات
يا حبيبي أبدا أبدا يا حبيبي



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك