ملحوظة

كل الأغنيات الموجودة فى هذه المدونة خاصة وحصرية للمدونة، حيث تم 
تسجيلها ومعالجة صوتها وتنقيتها إلكترونياً ورفعها بواسطة فريق عمل المدونة.

البحث

الأحد، 6 يونيو 2021

بتقولى بحبك - نجاة الصغيرة

بتقولى بحبك - نجاة الصغيرة
كلمات: محمد على أحمد | ألحان: محمد الموجى


Mp3 Format - CD Quality - 10 MB



بتقول لي بحبك من امتى من امتى؟
 
اسأل عا الحب عينيك انت ... انت.
 
وتقول لي بحبك من امتى من امتى
 
يوم ما خضت النار في قلبي والدموع حايرة ف عينيَّ
 
كنت عارف سرّ حبي والهوى مخبيه عليَّ
 
ويطاوعك قلبك تسألني عن حبك وانت اللي شاغلني
 
وتقول لي بحبك من امتى ..من امتى
 
يوم ما قالت لك عيوني ع اللي انا مخبيه في قلبي
 
انت أحلامي وظنوني مهما اداري ومهما اخبي
 
وسهرت مع الوجد ليالي وشغلت مع الفكر خيالي
وتقول لي بحبك من امتى من امتى
 
يوم مانادى عليك خيالي   والعيون ردت عليَّ
 
كنت قبل اليوم ده خالي   واشتكى قلبي لعينيَّ
 
وسهرت مع الود ليالي وشغلت مع الفكر خيالي
وتقول لي بحبك من امتى.. من امتى

 ‎‎‎‎‎‎‎‎

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ضع تعليق وشاركنا بآرائك